Alleen

lichtelijk ongemakkelijk bij een samenzijn
dan zie ik mezelf en de rest van een afstand
met anderen heb ik niet zo zeer een band
ik voel me duidelijk alleen in mijn levenslijn

laat mij vooral genieten van alleen zijn
het liefst leef ik zo op mijn eigen eiland
er is geen behoefte aan contact met iemand
ik ben wel vreemd, volgens mijn bewustzijn

regelmatig denk ik hier over na
eenzaamheid is een ander fenomeen
of zijn er ervaringen die ik zo oversla

peinzen helpt me er niet overheen
wat maak ik ook een onnodige heisa
uiteindelijk is toch iedereen alleen

30/12/09

Geef een reactie

