Bleeding love

Ik kijk naar het plafond. Bewegen kan niet, door alles wat ze aan me vast hebben gemaakt. Naast me hoor ik apparatuur geluiden maken. Vooral een herhalend piepje is irritant.

Het spijt je, je had teveel gedronken. Dat het nooit meer zal gebeuren, zeg je inmiddels niet meer. Toch blijf ik van je houden. Ik kan niet leven zonder jou.

De arts vertelt dat het mes op meerdere plekken diep gekomen is. Er is veel bloed verloren. Het interesseert me niet. Ik wil niet denken, alleen nog slapen. Ik hoor nog net het piepje in een monotone toon overgaan.


Leona Lewis – Bleeding love

Een one-0-one is een verhaal van 101 woorden, inclusief titel.

08/01/10

Geef een reactie

