Brandlucht

Een dagje vrij. Ik sta onder de douche wakker te worden. Langzaam besef ik me dat ik brand ruik; douche uit, handdoek om, badkamer uit en druppend op onderzoek uit. Niks te vinden. Douche weer in. Dit rondje herhaalt zich nog een keer en weer terug in de douche besef ik me dat het toch echt dichtbij moet zijn. Op het plateau met halogeenspotjes boven de wastafel zit onze kat zoals altijd te genieten van de warmte. Deze keer heeft hij zijn staartpunt in een halogeenspotje gestoken. Een inmiddels zeer duidelijk schroeiwolkje doet mij weer direct de douche uit stappen. Voorlopig heb ik een kat met een kale staartpunt.

03/03/09

Een gedachte over “Brandlucht

  1. Pingback: In memoriam Lupus | Merel

Geef een reactie

