Chat

Suus zegt: (19:27)
· Hai! Je bent ook aan het hyven! Even chatten?
Inge zegt: (19:28)
· Eh ja, was wat aan het rond kijken.
Suus zegt: (19:28)
· Hoe ver ben jij met Frans voor morgen?
Inge zegt: (19:29)
· Daar ben ik wel klaar mee.
Suus zegt: (19:29)
· Het is voor een cijfer hoor.
Inge zegt: (19:30)
· Ja, weet ik, moet lukken.
Suus zegt: (19:31)
· Ik moet nog beginnen. Waarom was je vanmiddag niet ook bij Carlijn?
Inge zegt: (19:32)
· Ik moest naar huis.
Suus zegt: (19:33)
· O. Zullen we de volgende keer bij jou afspreken? Waarom doen we dat eigenlijk nooit?
Inge zegt: (19:34)
· Het is bij mij thuis niet zo gezellig.
Suus zegt: (19:34)
· Wij maken het zelf wel gezellig hoor!
Inge zegt: (19:35)
· Nee, echt niet.
Suus zegt: (19:35)
· Nou, dan niet.

Suus zegt: (19:38)
· Ben je er nog? Waarom eigenlijk niet?
Inge zegt: (19:40)
· Mijn moeder is een beetje raar.
Suus zegt: (19:40)
· Wiens moeder niet?
Inge zegt: (19:41)
· Nee, de mijne echt. Daarom moet ik na school direct naar huis.
Suus zegt: (19:41)
· O.

Suus zegt: (19:45)
· Ben je er nog?
Inge zegt: (19:47)
· Er is weer eens herrie beneden. Ik was aan het luisteren.
Suus zegt: (19:48)
· Maken jouw ouders ruzie?
Inge zegt: (19:49)
· Die van jou nooit dan?
Suus zegt: (19:50)
· Nee, niet dat ik weet.
Inge zegt: (19:51)
· Die van mij elke dag en dan ga ik dus maar naar boven.
Suus zegt: (19:53)
· Dat wist ik niet.

Suus zegt: (19:58)
· Ben je er nog?
Inge zegt: (20:00)
· Er werd net wat gegooid en nu hoor ik niks meer. Ik ga toch maar even kijken.
Suus zegt: (20:01)
· Kom je zo terug?

Suus zegt: (20:04)

· Inge, ik wil nog wel wat horen hoor!

Suus zegt: (20:14)

· Inge, dit wordt eng…

21/02/10

Geef een reactie

