Die weet alles!

Mijn neefje wordt vier en dus is er een verjaardagsfeestje bij mijn broer en schoonzus. Samen met mijn vriend ben ik van de partij. Mijn neefje is in de fase van het stellen van ingewikkelde ‘waarom’ vragen. Mijn zus weet het antwoord op een vraag niet; ‘Vraag het maar aan Merels vriend, die weet alles.’ is haar reactie. Mijn neefje is helemaal in zijn nopjes met de antwoorden die hij vervolgens van hem krijgt. De volgende avond word ik gebeld door mijn broer. Hij was niet zo gelukkig met de actie van mijn zus. Op alle vragen waarop mijn neefje nu geen antwoord kan krijgen zegt hij; ‘Dan moeten we het Merels vriend vragen, die weet alles!’

25/03/09

Geef een reactie

