Galantheid

Ben ik ongeëmancipeerd ouderwets? Omdat ik geniet als een heer in een restaurant mijn stoel aanschuift en mij in mijn jas helpt? Als ik het op prijs stel wanneer een galante man mijn koffer in de trein zet? Dat ik het waardeer als hij de deur van de auto voor me open maakt en ik liever heb dat hij rijdt?

Ik houd van mannelijke hoffelijkheid en voel me gevleid als ik op die manier aandacht krijg. Heren, laat me voor gaan, houd de deur voor me open en je krijgt een warme glimlach waar je de hele dag van geniet.

Een one-0-one, een verhaal van 101 woorden, inclusief titel.

03/12/09

Geef een reactie

