Hypergrafie

Bij alles wat ik doe vraag ik me af of er een onderwerp voor een blog in zit. Wat is dat toch, steeds met schrijven bezig zijn. Dat heb ik nu gevonden! Het een stoornis; hypergrafie is de dwang om te schrijven. Bij ernstige vormen wordt er zelfs op muren en lichaamsdelen geschreven. Zo erg ben ik (nog) niet.

Ben je geen blogschrijver en voel je je dus niet aangesproken? Wat maakt dat je hier bent? Ben je iemand die geen dag zonder het lezen van blogs kan? Dan ben je, met je hyperlexie aandoening, wellicht wel net zo erg.

Een one-0-one, een verhaal van 101 woorden, inclusief titel.

Meer over lezen? Dit is een aardig artikel over hypergrafie.

28/11/09

Geef een reactie

