Keuzes

keuzes maken is zwaar
kies ik voor wat nu is
is er iets wat ik teveel mis
is de juiste keuze ooit daar

maar ook als ik niet kies
laat ik een keuze voorbijgaan
het wordt zo voor me gedaan
er is toch iets wat ik verlies

keuzes worden steeds heftiger
komt de keuze later nog een keer
vaker is het nu of nooit weer
er op terugkomen is lastiger

vergeten lukt maar niet
over wat had kunnen zijn
voel ik toch de pijn
geven keuzes veel verdriet

wat is nou mijn streven
dan neem ik keuzes bewust
waar ik vervolgens in berust
en daarbij gelukkig ga leven

25/04/09

Geef een reactie

