Later als ik groot ben

later als ik groot ben
… heb ik alles prima voor elkaar
… kan ik mijzelf aardig intomen
… begrijp ik het geheel volkomen
… zijn mijn voornemens klaar

later als ik groot ben
… maak ik verwachtingen waar
… heb ik initiatieven ondernomen
… laat ik mijn idealen uitkomen
… zijn mijn vooruitzichten tastbaar

vaker gaan mensen vragen afvuren
‘later als ik groot ben’ zeg ik elke keer
vervolgens krijg ik het te verduren

later als ik groot ben, denk ik weer
mag dat nog een paar jaar duren
of is er misschien geen later meer

20/01/10

Geef een reactie

