Merel in ABC

Avondrood is het mooiste van de dag
Bloemen geven mij altijd een glimlach
Chocola, daar kan ik niet zonder
Dromen doe ik over wat ik bewonder
Ervaringen beïnvloeden mijn humeur
Fantasie geeft alles extra kleur
Gelukkig zijn is de zoektocht
Hoge hakken worden vaak gekocht
Idealen ben ik aan gehecht
Jongedame wordt liefkozend gezegd
Katten horen in mijn bestaan
Liefde loopt door mijn bloedbaan
Muziek raakt me gevoelsmatig
Naïef zijn is soms ook schattig
Omarmd word ik graag
Perfectionist zijn is soms een plaag
Quotes gebruik ik elke dag
Romantiek raakt mijn hartslag
Sensitiviteit beïnvloedt mijn gevoel
Thuis is waar ik me goed voel
Urbaniteit waardeer ik zeer
Verlangen doe ik naar steeds meer
Wijsheid komt soms met wat pijn
Xantippe kan ik ook zijn
Yoghurt, omdat ik van zuivel houd
Zelfspot, want dat voelt vertrouwd

17/07/09

Geef een reactie

