Sorry

het is echt definitief afgelopen
jouw ‘sorry’ verandert daar niets aan
er is teveel niet goed gegaan
het einde is er langzaam ingeslopen

ik probeer het al een tijd te ontlopen
veel liet ik zo aan me voorbijgaan
het gevoel is heel stilletjes vergaan
op terugkomst hoef je niet te hopen

waardoor groeiden we zo uit elkaar
dat vraag ik mezelf steeds maar weer
het antwoord blijft echter onvindbaar

ook bij mij doet dit ontiegelijk zeer
maar voor mij is het nu zonneklaar
er is voor ons geen toekomst meer


Geschreven voor de september uitdaging van de hyve Het Muziekverhaal.

als antwoord op:

Kyteman – Sorry


04/09/09

Geef een reactie

