Verliefd leuk?

altijd overal naar hem blijven uitkijken
hem zien maakt dat het gevoel wordt versterkt
hopen dat hij mij uiteindelijk ook opmerkt
onder de zenuwen over contact haast bezwijken

irritante vlinders in mijn buik zijn niet te weren
steeds maar afvragen wat hij denken zal
puberaal gedrag maakt me een triest geval
onrealistische toekomstscenario’s fantaseren

mijn denkvermogen is compleet afgeleid
interesse in al het andere is totaal bekoeld
nachten bestaan alleen nog uit slapeloosheid

dit wordt dan dus met verliefd zijn bedoeld
mijn hart is er in volle omvang door verleid
hoe iets wat mooi zou zijn in feite vreselijk voelt

02/08/09

Geef een reactie

