Bezoek

kom je meteen even binnen
kijk je vooral uitgebreid rond
ik weet niet waar te beginnen
hoe alles voorheen toch stond

waar zijn de nabije mijlpalen
ze stonden hier naast elkaar
en ook de gevolgde idealen
zijn opeens totaal onvindbaar

toen ik heel even niet nadacht
trok er een zware storm voorbij
en nu de rust is teruggebracht
mist alle oude structuur in mij

dus nu je hier toch even bent
zoek je dan gelijk met me mee
ik weet hoe goed je me al kent
dus help mij uit mijn waanidee

Geef een reactie

