Terugtrekking

langzame terugtrekking
verloopt bijna onbewust
zorgt voor innerlijke rust
in stille afzondering

zeer hevige beroering
binnenste intens gekust
zoveel emotie geblust
geslotenheid als redding

of zie ik hoe ik verstik
in een grote tobberij
wordt het tijd dat ik herschik

vooralsnog blijf ik erbij
en dus blijft mijn eigen ik
helemaal alleen van mij

Geschreven voor de december uitdaging van de hyve Het muziekverhaal.

Sting – Message in a bottle
only hope can keep me together
love can mend your life but
love can break your heart

2 gedachtes over “Terugtrekking

Geef een reactie

