Lief,…

lief, zie je mij wel
vragen om aandacht
om jouw waardering
anders dan verwacht
al lijkt het gering
zie hoe ik aarzel

lief, ken je me wel
wil jij zo voortgaan
is hoe ik gedij
zo in jouw bestaan
voldoende voor mij
voel je mijn twijfel

lief, hoor je mij wel
ook als ik niet praat
juist door de stilte
die je ondergaat
voel je de kilte
als ik niets vertel

lief, houd je me wel
wat maakt samenzijn
toch minder alleen
of is dat slechts schijn
wat gaat door ons heen
zijn wij nou een stel

Geef een reactie

