Koffie afspraak

‘Sst. Niets zeggen.’ Net of ik iets te vertellen had. Het zorgde eerder voor een geruststelling, ik hoefde niet naar woorden te zoeken. Onze gesprekken verliepen altijd zo stroef. Toch bleven we koffie afspraakjes maken tijdens het werk. We mailden elkaar geregeld, maar als ik dan weer in zijn kamer zat, ging het zo moeizaam; halve zinnen, zoeken naar onderwerpen, oogcontact en juist weer wegkijken. Normaal liep hij na deze koffie-catastrofes met me mee naar buiten, ik ging terug, hij ging even roken. Maar niet deze keer.

In plaats van de deur voor me open te houden, draaide hij hem op slot. Ik stond tegen de dichte deur met hem vlak achter me. Zijn hand liet hij op het slot van de deur rusten. Ik voelde zijn warmte en genoot van zijn aftershave. Bewegingsloos luisterde ik naar zijn ademhaling en merkte ik hoe dichtbij hij moest zijn. Langzaam leunde ik naar achteren en legde mijn hoofd tegen zijn schouder.

Het leek of hij op dit signaal had gewacht. Zijn handen bewogen traag over mij heen en door de beroering van mijn hals, verloor ik mijzelf. Klem in zijn armen en tegen de deur, was het snel opgelost dat ik niet meer op mijn benen leek te kunnen staan. Zijn bewegingen waren doelgericht. Zonder twijfel wist hij waar hij wilde zijn. Diepe zuchten spoorden hem verder aan. Zijn vingers maakten kleding los. Gesmoorde kreetjes ontsnapten, toen zijn handen hun weg vervolgden. Alle fatsoen leek uit me weggevloeid te zijn. Ik voelde dat het zijn opwinding alleen maar versterkte en hoe ook hij in extase geraakte.

Eindelijk stonden we weer stil tegen elkaar. Met zijn armen om me heen, voelde ik zijn hartslag tegen mijn rug en bleven we nog even staan. Ik begon mijn kleding te fatsoeneren. Hij nam wat afstand en deed hetzelfde. Hij draaide de deur van het slot en zoals anders, verlieten we beiden de kamer.

Geschreven voor de februari opdracht ‘18+ verhaal’ van de hyve CdlC.
Erotiek, sensualiteit, sex, passie, ongeremde hartstocht……  Noem het maar op, het mag erin. Nee, het moet er zelfs in!

4 gedachtes over “Koffie afspraak

  1. Je zou bijna zeggen dat de Mistral waait, zoveel warme stukjes worden er de laatste tijd geschreven! Lekker stuk(je) is een te platte reactie ben ik bang. Maar komt wel in de richting!

Geef een reactie

