Geheim

‘Trut!’
‘Doe nou even rustig. Ik krijg mijn jas niet dicht.’
‘Wat nou rustig, jij praat daar aan die bar honderduit met die gozers.’
‘Dat is toch het idee van uitgaan, doe nou niet zo moeilijk.’
‘Onzin ouwehoeren prima, maar jij vertelt wat je geheim zou houden!’
‘Joh, we kennen ze toch niet.’
‘Daar gaat het toch niet om. Jeetje, jij drinkt wat teveel en je wordt een ongeleid projectiel!’
‘Jij maakt met drank van alles een drama. Ik word een beetje misselijk. Ik ga even in die gracht kotsen.’
‘Wat doe je nou? Ik ga je echt niet uit het water halen. Joehoe, ik zie of hoor je ook niet meer en ik ben ook wel klaar met je.’


Geplaatst op 120w.nl: : ‘Er wordt veel te veel geschreven en daardoor veel te weinig gelezen. Weg met de breedsprakigheid. 120 woorden is echt meer dan genoeg.’

Een gedachte over “Geheim

Geef een reactie

