Eerste keer winnen

De baby-marketing zit goed in elkaar. Want ja, ook ik wilde die dozen met gratis producten en daarmee gaf ik meteen het startsignaal voor het krijgen van heel veel post. Er moest in de voorbereidingsfase ook veel aangeschaft worden. Winkels hielpen me met uitzetlijsten om vooral niet te weinig te kopen. Dat werkte. Ik wilde tenslotte het beste en ook het leukste voor jou.

Sindsdien ben ik gefocust op alles wat er maar aan babyproducten te koop is. Dat heeft ook financieel voordeel. Bijvoorbeeld al je pakken luiers zijn tot nu met gebruikmaking van kortingsbonnen gekocht. Maar vooral zoek ik naar de leuke dingen. Pagina’s die ik eerder in folders oversloeg, bekijk ik nu tot in detail. Als er iets te winnen valt, dan doen we mee. Hoeveel keer heb ik al niet op internet je gegevens ingevuld of folders met kassabonnetjes naar antwoordnummers gestuurd?

‘Ik win nooit wat’, gaat echter niet meer op! Jij kan nu al zeggen dat je een winnaar bent. Van alle acties waaraan we deelgenomen hebben, is dit ook zeker de leukste. We hebben namelijk een half jaar babyzwemmen gewonnen. De brief gaf aan dat ons zwembad zelfs al op de hoogte is.

Ik kon het niet laten om meteen zwemluiers voor je te kopen. We krijgen er nu namelijk ook nog eens gratis zwembandjes van Nemo bij!

4 gedachtes over “Eerste keer winnen

    • In voetbal zijn we niet zo goed; we hebben aan twee wedstrijden meegedaan waar we oranje kleertjes konden winnen. Niet gelukt dus. De vraag is of we dat echt jammer moeten gaan vinden… 😉

  1. Ha! Dat is nog eens een nuttige en leuke prijs 🙂 Veel beter dan het enige wat ik ooit heb gewonnen: een oranje horloge (toen ik een kleurplaat op naam van mijn broertje had ingeleverd).

Geef een reactie

