Liefdesgedichtje

Na zes jaar mag het wel een traditie genoemd worden. Valentijnsdag inspireerde tot het schrijven van een toepasselijke tekst. Begin februari, soms zelfs eerder, begon de ideeënmotor al te draaien, te beginnen met een quote of gedicht. Tot zo’n vier jaar geleden schreef ik bijna maandelijks teksten in dat genre, dat veranderende naar eens per jaar voor Valentijnsdag. Dit jaar lukt zelfs dat niet meer.

Vier jaar geleden veranderde ik meer dan ik had gedacht door moeder te worden. En sinds daar drie maanden geleden een kleine dame is bijgekomen, lijk ik volledig door het moederschap overgenomen te zijn.

Voor mijn Valentijntjes dus het liedje Liefdesgedichtje van Woezel en Pip, gezongen door Guusje Nederhorst.

Elk jaar een Valentijn
Valentijn – 2010
Voor altijd – 2011
Gravity – 2012
Het is tenslotte Valentijn – 2013
De droom – 2014
Toekomst – 2015

3 gedachtes over “Liefdesgedichtje

  1. Pingback: Verder weg dan ooit | Merel

Geef een reactie

